manddis

Alla inlägg under april 2012

Av amanda magnusson - 29 april 2012 17:43

Min mobil har varit söder och datan med så de därför jag inte har kunat blogga och det e inget ursäkt. de e sant . men ialla fall min mobil e lagad men har fortfarande ingen data så kommer inte kuna lägga ut bilder. just nu e ja med julia och vi ska dra ut och spriga och bränna lite fett haha fast ne vill mest få upp konditionen och bygga lite muskler här och där haha men a bloggar mer imon ha de bra puss

Av amanda magnusson - 18 april 2012 15:37

Sitter framför datorn och kollade på bloggar och då var det en som bloggade om gratisbio.

Gratisbio är en hemsida där man kan samla poäng genom några få klick och när man har fått en viss poäng så belönas man med bio biljetter eller present kort på bland annat Nelly.Tycker att det är väldigt bra och har redan 500 poäng genom att bara bli medlem så gå med det är gratis.


kolla in på hemsidan och bli medlem :)

http://www.gratisbio.se/

                                                
        


  








Av amanda magnusson - 15 april 2012 12:45

Var ju och såg american pie the reunion i fredas med vendela <3 har inte kunnat blogga fören nu så aa

Men filmen var ialla fall skit rolig och det hände saker hela tiden hahah :)


 


Av amanda magnusson - 13 april 2012 12:41

Tja idag är det fredan den 13 aaaa. haha men aa ska dra in till stan och shoppa å se på bio hinner inte skriva nått mer men här är dagens sminknig


 

Av amanda magnusson - 9 april 2012 17:04

Hej hej det här blir inget roligt inlägg men är ju tvungen att skriva nått eftersom jag inte har gjort det på över 3 dagar .

Glad påsk förestän har inte kunnt blogga för att jag har varit upptagen med olika saker.

      

Idag har jag typ inte gjort någonting har bara varit hemma och slappat fast det behöver jag eftersom jag ramlade i förgår kväll två gånger haha smida man e.

Så har ett blåmärke på höften och sår på armbågen och sträkt båda benen eller nått :(


Imon så kommer jag säkert blogga först så ska jag på begravnig vilket jag inte gillar att gå på men det är ju snällt eftersom min familj stog han väldigt nära.

Sen lite senare imon så åker jag kanske in och shoppar , men om inte så får det bli på onsdag måste åka till orient fashion eller vad det heter innan det stänger så aa de va allt jag hade att säga idag.


Av amanda magnusson - 5 april 2012 18:18

Köpte ju lite nya saker igår tänkte inte visa allt eftersom det säkert bara blir lite tjatigt ?


Skit fina jeans short för bara 50kr omg !!

  

 

foki style 50 kr

      

kosta bara 60 spänn :D



Köpte allt det här på en butik som heter orient fashion som ligger inne vid karls gustavsgatan eller nått skit billit där eftersom dom ska flytta snart så passa på hahha !!



Av amanda magnusson - 4 april 2012 14:02

på väg till stan nu med vendela, kommer. hemma sent så de blir nog inget mer bloggande för idag. visar vad jag har köpt imon.

Av amanda magnusson - 3 april 2012 20:47

innan:



  


mellan:




 



efter:



 

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards