manddis

Alla inlägg under november 2012

Av amanda magnusson - 11 november 2012 10:44

Lite random inlägg såhär nån månad efter ja har bloggat men aa...

Vad jag ska göra idag:

1.idag ska jag åka in till stan med min vän vendela, antar att vi shoppa lite och kanske sätta oss nån stans och käka.

2. Mitt rum e så jäkla stökigt så efter de så ska jag hem och storstäda , gud va kul nämen nån gång måste man.

3.I eftermidda ska jag faktist tjäna lite pengar :D Ska passa grannen som är typ 4 tror ja haha ne men vet faktsist inte men han e hur go som helst så de ska inte vara några problem.

4.EMA jaaa ikväll e ema ska bli så jäkla kul och kolla på det och se vilka av alla artister som tar hem priserna i dom olika kategorierna. :) undra hur det kommer gå för justin hade för mig att han.vann flera priser förra året.

nu blev de ett litet inlägg ändå , bjuder också på en litet bild från istagram. :) mandaofsweden heter ja där så följ mig om ni inte redan gör de puss och kram ;)


eller tre haha !!





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards