manddis

Alla inlägg under december 2011

Av amanda magnusson - 31 december 2011 12:44

tänkte slänga in en liten bild på hur mina lösnaglar ser ut nu till nyår

Det e min syster som har satt på dem (hon är grym på sånt )   :)





 







Jag kommer nog blogga imon igen för idag kommer jag komma hem väldigt sent och då e man nog inte så sugen på att blogga va ??

Jag och min familj kommer att dra till Johannas familj runt 6 tiden eller nått tror jag och där äter vi och så.

Vid tolv blir det pang pang haha :D



Hoppas att alla får en bra nyår   :)



Av amanda magnusson - 30 december 2011 12:05

Imon e det ju nyår så ja ska nog ta det lung idag. Jag ska fixa mina naglar och kanske åka in till allum och köpa lite små saker jag behöver till imon hihi. Sen så måste jag smörja in mej med brunkräm. (vill ju inte se för blek ut i nyårskläningen haha) 


Här kommer 2 bilder på mig (:      



Av amanda magnusson - 29 december 2011 14:19

Idag så ska jag mest slappa . (Eftersom jag har varit i stan 3 dagar på rak haha) ska i alla fall åka in till lerum och kolla på lite små saker som jag behöver ha till ny år :) . Sen så ska ja bara hem och slappa framför tv och data. Sätter kanske på victorias fahsen show (stavning) . Missade ju när den va så aa .

Av amanda magnusson - 28 december 2011 22:45

Var ju på bio idag med julia, sherlock holmes såg vi den var ganska bra . Det var en jävligt störande gubbe som sa till oss att vara tysta hela tide haha:o Nu sitter jag med familjen och kollar på tv och vi ska la typ hyra en film snart och så , har inye så mycke mer att skriva om så hejdå

bio

Av amanda magnusson - 28 december 2011 13:55

Tänkte skriva lite om vad som händer idag . Först ska jag stor städa mitt rum jippi :O

Lite senare så drar jag och julia in och ser någon film på bio. ( om julia har råd)  vet inte riktigt vilken men ska in och kolla på sf.se nu så får se . Bloggar senare igen och då kommer bilderna som jag har tagit under dagen



puss och kram (:

Av amanda magnusson - 28 december 2011 13:25

här kommer "lite" bilder på vad jag har köpt och så :)


 

lite nagel saker en fil , hand kräm och nagel kräm



 

En tröja med budskapet READ BETWEEN THE LINES


 

En skit söt blus :)


 

lite vanliga smink saker .

 

Snygga lösnaglar till nyår .


 

goa tofflor


 

örhängen (ska nog ta ett till hål  i vänster öra  )


 

långa lösögon fransar till nyår


 

helt vanliga leggings till nyårs klänigen :)

Av amanda magnusson - 27 december 2011 18:17

hej sitter hemma och goar mig nu efter all shopping haha :)

Fick ju ett present kort på kicks hemsida för 300 kr så tänkte beställa lite saker där nu :) När jag har fått sminket kan jag lägga upp bilder på det såklart:) Men jag ska nog ha solpuder i alla fall sen så får jag se vad som finns .



ha det gött allesammans !!

Av amanda magnusson - 27 december 2011 18:03

här kommer lite bilder från igår när vi shoppa och va på resturang :)


( bilder på det jag har köpt kommer imon :)


    

  








Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards