manddis

Alla inlägg under december 2011

Av amanda magnusson - 15 december 2011 22:05

Kanske e lite sent att blogga 10 på kvällen , men har inte haft tid fören nu ;( . Min nya mobil är skit fin enligt mig och är ganska lik en iphone fast lite större. Imon så lägger jag upp bilder från skoldagen eller nått , så att ni får något att kolla på haha men nu ska jag gå och lägga mig (: sjukt skönt att det e feedag imon det behöver jag . Godnatt

Av amanda magnusson - 15 december 2011 15:32

förlåt för att jag inte bloggade igår. tycker själv att det är väldigt tråkigt om man kollar på nåns annan blogg som aldrig uppdaterar eller så.

IDag har det varit skola håller på med ett projekt om lerums komun typ.

Bloggar senare när jag har fått hem min nya mobil så aa gå in igen då pözz<3

:)

Av amanda magnusson - 13 december 2011 16:23

Känner att jag inte skirver om så intressanta saker just nu men lovar att göra det så fort jag får min mobil och det är om 3 dagar så .....


Tänkte tipsa om en skit bra serie som vi har laddat ner . den heter Waking dead och den handlar om monster och så haha. Jag har bara sätt sesong 2 , fast man ska nog se 1:an först först att fatta lite mer. Sitt inte själva och se den ,den kan vara lite rå då och då.


Se den säger jag bara hahah:)



 






Av amanda magnusson - 13 december 2011 16:04

Idag gick vi till kyrkan och lussna på lucia - låtar typ , inte för att jag är ett stort fan av kyrkan , men jag tyckte ända att det var lite mysigt att gå dit och så. Dom var också väldigt bra på att sjöng.


Idag har jag också varit och hämtat ut lite paket. b.la mobil skalen och så :)





 snygg blid haha :)



:D

Av amanda magnusson - 12 december 2011 17:05

har precis fixat en ny pil till min blogg ,

ganska söt tycker jag . Hopppas bara att ni ser den

Av amanda magnusson - 12 december 2011 16:36

har klickat hem ett mobil skal till min nya mobil

kanske inte det finaste , men det är av silikon så det skyddar min mobil om jag skulle tappa den (vilket jag kommer att göra haha) :)


 Silikonskydd P990 Optimus 2X Frosted White - SLGO2XC



så fort jag får julklapps pengar så ska jag köpa dessa skal

(eller vill ha haha)



Back Cover P990 Optimus 2X Diamond Heart - BCP990DH


Back Cover P990 Optimus 2X Diamond Lepard - BCP990DL



Back Cover P990 Optimus 2X Diamond Zebra - BCP990DZ



Back Cover P990 Optimus 2X Union Jack + Displayskydd - BCP990UJ




Gå in på www.skal-man.se och kolla på skal där , dom har till nästan vilken mobil som helst så gå in och kolla   




Av amanda magnusson - 11 december 2011 16:33

IDag har jag varit och kollat på mobil , och jag hittade en jag ville ha.

Dom hade inte den på lager så den kommer på torsdag så nu får jag bara vänta



här är den    skit fin tycker jag    




Av amanda magnusson - 11 december 2011 10:32

Har ni en ziperall?? det har jag om ni inte har det så köpt det är ett måste till julen :)

 Sen så har dom varma goa mössor till julen  skit fina tycker jag , funderar på att köpa den rosa men får se :)

Dom kostar 399 det är ganska mycke men det är nog värt det :)



     




Sen så har dom ett skydd till mobiler som typ liknar en ziperall


Smartphone Case





Så här ser en ziperall ut för er som inte visst gå in på http://shop.ziperall.se så hittar ni många olika ziperalls


Bubblegum 


inga av bilderna e på mig bara så ni vet haha :)



Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards