manddis

Alla inlägg under januari 2012

Av amanda magnusson - 31 januari 2012 19:28

Om typ en halv timme så kommer top model på tv , älskar ju det programet sjukt mycket har typ sett alla avsnitt där tyra e med ni vet :) . Och nu är det sveriges tur att börja med det , finaly ? :D haha


Glöm inte att kolla på det klockan 8 på tv3 det är ett måste :)


Har gjort en god jordgubbs smothi till mums mums <3


p.s ja skrev i ett tidigare inlägg att min mobil var söndrig , men det är den inte det var bara nått fel på uttaget hahaha typiskt mig :/


Top Model Sverige




smothiiii :)


 


:/

Av amanda magnusson - 30 januari 2012 19:43

idag så har det bara varit skola , kommer inte kuna uppdatera lik mycke eftersom min mobil är söndrig , ska skicka in den på lagning snart :) JUst nu sitter jag och gör läxor (skit kul)  not !!. haha

:)

Av amanda magnusson - 28 januari 2012 13:28

Kommer inte kuna lägga ut några bilder idag eftersom jag sitter i bilen och ska in til stan. Där ska kag hälsa på min kusin som fyller 10 år;) , senare ikväll så ska ja vara med julia och så :) inte så mycke mer att blogga om haha :)

Av amanda magnusson - 26 januari 2012 18:35

Första tidnigen är här :) kommer ju få 1 hela året ut. Så nu sitter jag och kollar i den , älskar att läsa tjej tidningar men hatar böcker haha. Jag älskar där det står mycket om skönhet och mode m.m . Det är så kul att se massor av nya frisyre och sminknigar ofc :)


Snart så ska jag gå ner och stoppa nått i magen :)  ( säger man så??)


Imån så är det ju fredag och då ska jag typ käka thai med vendela och kanske några fler om dom kunde. Sen efter skolan så ska jag hänga med julia till en som ska pierca hennes mage:) Ska bli sjukt kul å se om hon vågar men det tror jag nog , hon är tuff hahah<3


Själv så skulle jag med vilka ta en men får inte för mina föreldrar , fundera på om jag skulle ta ett till hål i örat , men tycker det är onödigt att lägga pengar på det när man kan ta hål själv :)


Kommer nog ta lite kort imon på julias mage och där hon ska vara :D hihi


 

Av amanda magnusson - 25 januari 2012 19:23

Nu har jag varit med min lilla katt flisan på en vetrinär sak haha :) , dom tog typ tämpen(i röven:O) , tog blod och typ kände lite på henne :). Hon har typ fått nått i tandköttet så vi ska ta på nån sak där varje dag. På redag får vi veta om det är nått mer då eftersom blodet kommer tillbaks då. hoppas ni fattar:)

Det var jävligt dyrt 2500 ur att det inte e jag som betalar för min lilla kisse utan mamma och pappa :D



sötnos<3

       

Av amanda magnusson - 25 januari 2012 14:26

Idag har det i te hänt nått speciel bara skola , men en rolig sak hände när vi skulle gå hem , hade tapat mobilen i snön , för att jag och klara putta varan och då hade den åkt ut. Sen märkte ju ja att den va borta , så johanna fick gå tillbaks med mig och tillslut så hitta hon den , tack johanna<3 Ska snart iväg på en sak så hinner inte blogga så mycke mer, bloggar igen runt 7-8 så klika er in igen då :)

Av amanda magnusson - 24 januari 2012 16:32

 Lite radom bilder från skolan :)

(haha jag och vendela tar kort hela tiden)


   

hahaha<3

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards