manddis

Alla inlägg under januari 2012

Av amanda magnusson - 18 januari 2012 16:08

va tycks om min nya header??


Är inget proffs på att göra headers men tycker faktist att den blev helt okej.(gjorde ju den på en halv timme så)

Ska nog inte ha den så länge kanske några månader iallafall, sen så ska jag göra en ny. (mycke finare) :)

Om mågra månader så fyller ju ja år och då ska jag önska mig en systemkamra kanske och då bilr det mycke bättre bilder. :)




 

Av amanda magnusson - 18 januari 2012 15:07

 

life is what you make <3

:)

Av amanda magnusson - 17 januari 2012 18:40

Orka inte berätta vad jag har gjot halva dan idag. (för det vet ni nog haha)

Har varit med julia en liten stund . ( det ända vi gjorde var att äta kladdkaka MUMS!!

Ingen bild ifån dagen , men det blir en liten bild på min älsklig <3


 




Av amanda magnusson - 16 januari 2012 19:57

Hade grrymt tråkigt så gjorde en kladdkaka . mums!! :)


 


e man grym så e man :D




Av amanda magnusson - 16 januari 2012 19:44

 

   

Av amanda magnusson - 15 januari 2012 19:45

ida har ja varit med julia då :) . målade lite naglar och sånt (har skit korta naglar jämfört med julia haha) ska faan börja spara nu :)  . Imon så e det skola så ska slänga mig in i duchen nu och slappa framför tven sen (som vanligt haha) :) De blev inget långt inlägg idag men skit i de . <3



 

Av amanda magnusson - 14 januari 2012 22:45

Idag har ja varit med julia , först så såg vi på typ 1000 avsnitt av akward haha , å sen så skulle vi gå ner till centrum och köpa nått men när vi kom ner så hade ja tappat alla mina pengar (50) ;/ så de blev inget godis. Sen så gick vi hem till henne och spela nått döda spel på tven . Ja ägde ;D

Av amanda magnusson - 13 januari 2012 16:25

Idag e de ju fredag :) (vilket ja gillar) men det är inte vilken fredag som helst , det är fredan den 13. Ja tror verkligen att det kommer hända mig något hemskt en sån dag eftersom jag föddes fredan den 13.;O . Än så länge har det inte hänt nått , förutom fruktansvärd hicka haha :P


JUst nu sitter ja framför datan och är inne på lite allt möjlit , snart kommmer pappa med Thaimat mums. Ja älskar stark mat haha :)  , Senare ikväll blir det att sitta framför tven och ha fredagsmys :) Imon ska ja vara med julia får se vad vi hittar på då.   chaoo <3


  




  




Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards