manddis

Alla inlägg under juni 2012

Av amanda magnusson - 30 juni 2012 15:58

Nu är jag hemma i sverige igen har haft en grymt rolig vecka och så. Det vi gjorde va ju typ mest sol och bad men sen så klippte jag mig med och färgade och fixade ögonbrynen på en frisörsalong , det gjorde ganska ont eftersom han som fixade ögonbrynen använde nån tråd som han drog runt om ögonbrynen.

Sen så träffade man nya folk som va skit goa fast det blir nog lite svårt att hålla kontak eftersom dom inte bor i göteborg direkt men men , är trött eftersom vi gick upp skit tidigt idag för att vi skulle hinna med flyget så har bara sovit en timme så idag blir det inget mer bloggande , men imon ska jag visa vad jag köpte i turk landet haha.


puss

Av amanda magnusson - 28 juni 2012 16:49

Det är elin igen, :) tänkte bara berätta om gårdagen :D var med johanna i allum och sen sågvi på bio, " snow white and the huntsmen" den var bra.! :) sen sov hon över hos mej till idag och vi har typ bara sett på film och spelat zombiespel, haha ;)

men nu gick hon iaf nyss, så har inget spec för mej :)


snart kommer amanda hem oxå, yeey !

   

Av amanda magnusson - 26 juni 2012 12:00

Just nu sitter jag säkert i en solstol och solar eller badar skulle bara vilja säga hej , och tack om elin eller vendela har skrivit nått inlägg på min blogg saknar er redan puss och kram// amanda

Av amanda magnusson - 25 juni 2012 22:44

Jag ska alltså gästblogga lite på amandas blogg medans hon är borta ! ;) borde gjort lite tidigare men kom på det runt 3 inatt, och då tyckte jag det var försent :p men ah här är jag ju nu ! har varit med johanna idag, och vi har suttit hos henne och kollat på roliga videos, haha ger länk sen ;) och sen gick vi ner till centrum och köpte ben&jerrys som vi sen satt och åt när vi kolla på tv bara, :)  men det är iaf min dag, och vi får hoppas att amanda har det bra i turkiet, !

puss på er :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=TlSGg1jFb0A&feature=fvst

haha sååå go !

Av amanda magnusson - 23 juni 2012 09:00

Nu så är det  dags att säga hejdå till sverige i en vecka :) , har sett på vädret att det ska regna nästan hela veckan i sverige , medans det ska vara 35-40 grader i turkiet. me like :D

Kommer troligtsvis inte kunna blogga kanske om dom har internet på hotellet vilket dom kanske hade så aa får se.

Jag ska kontakta några vänner och se om dom skulle vilja ta hand om min blogg och göra några inlägg kanske ? :)

Så nått inlägg kommer det bli det lovar jag , kommer också skriva ett inlägg nu som kommer nån gån nästa vecka på bloggen. Så ha det bra nu sverige så ses vi om en vecka pussss<3






Av amanda magnusson - 21 juni 2012 21:00

AMANDA HISSAR



dip dye

ÅÅ tycker att det är så grymt snyggt och funderar på att göra det när jag är i turkiet om man kan göra sånt där annars så gör jag det när jag kommer hem och det ska såklart vara rosa:)



hårprodukter

Är ett ganska stort fan av hårprodukter nu eftersom mitt hår är så slitet och ganska ovårdat så jag har testat lite olika saker och min favoritmärke är "aussie miracle moist" De märket har shampo , balsam conditioner och lite andra saker och jag tycker verkligen att håret blir sjukt lent och känns mindre slitet. Kostar från 60-120 beroende på i vilken butik man köper dem men billigaste är på rusta.



alexandra nilsson

"kissie"


Tycker verkligen att denna bloggerskan får ta mycket skit och det tycker jag är helt fel eftersom hon är en sån jävla grym person enligt mej, och aa hon är en stor förubild så hon får en stor hiss.

(bild tagen från hennes blogg som ett fan har gjort tyckte att den texten var grym)

Av amanda magnusson - 21 juni 2012 19:33

Är sjukt glad nu har äntligen fått en data jippi , så nu blir det till att blogga mera och göra roligare inlägg vilket är roligt för er som läser bloggen? :)


Imon så är det ju midsommar vet inte riktit vad jag ska göra , men ska förmodligen fira med familj och kanske vänner. Dan där på så drar ja ju iväg till turkiet :D så det ska bli balt :)


tack och hej // glad tjej <3

Av amanda magnusson - 21 juni 2012 15:08

E vid havet nu på vet ställe som heter åsa, dock har jag inte badat eftersom jag inte gillar hav, men solat har jag ju gjort lite göra, har också ringt pappsen och kollat om jag får min data idag och det skulle jag troligen få så de e ju bra, de va hallå jag hade och säga just nu, bloggar troligen lite senare. :)

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards