manddis

Alla inlägg under november 2011

Av amanda magnusson - 30 november 2011 22:00

heej alla blogg läsare , ska typ gå och lägga mig nu är skit trött. Har lagt mig ganska sent nu dom sissa kvällarna och känner verkligen att jag blir trött då så aa godnatt   <3

Av amanda magnusson - 30 november 2011 16:02

 


blir så sugen på små katt ungar när jag såg denna videon, den här videon har fått över 56 miljoner tittare eller vad man ska säga . titta och njut hahah<3 :)


Av amanda magnusson - 30 november 2011 14:59

Sitter hemma och myser i min ziperal . (sjukt skönt nu i vinder när det e kallt och så.) Glögg dricker jag med mumms :) Idag har det arit en vanlig skol dag :/ . haha vi dansade juldans och det gick ju så där.  men men har tyvär inte så mycket bilder att lägga ut :(  ingen mobil = inga bilder hahha





p.s hittade en liten rolig bild sen i sommras på julia och johanna .(hoppas inte att dom ser den här haha)


 

Av amanda magnusson - 29 november 2011 18:42

  haha vi var tvungna att lyssna på nån spansk låt på spanska så den här lyssnar jag på då . tycker att shakira är grym bra på att dans och så :) .

Av amanda magnusson - 29 november 2011 18:19

humm sitter och kollar på en ny mobil till jul :) .vet inte alls vad jag vill ha men typ en för 3000 tusen eller nått så någon iphone blir det inte:(. Har kollat på xperia ray som verkar okej  pluss att den är grymt snygg   men är not säker :/


              

Av amanda magnusson - 28 november 2011 16:23

Har precis kommit hem från skolan och sitter åå tjockar mig med lussebullar jammi. Skol dagen har varit som vanligt och så. På fredag e det 70-tals dag så får se vad man ska ha på sig . vet ni nåt?. Min mobil har gått isönder så kommer inte kunna mobilblogga eller lägga ut så mycket bilder :( . men om typ 27 dagar e det jul afton och då ska jag få(vill ha) en ny så det ska jag nog få . ipaden får väl vänta då::(. haha men hade inte så mycket mera att säga idag puss och heej<3

Av amanda magnusson - 27 november 2011 10:39

Godmorgon allihopa . Idag är det första advent , så glöm inte att tända ett ljus :-) åå vad jag länktar till julafton , önskar mig en ipad 2 ( fast dom kostar typ 4 tusen så får se om det går i uppfyllelse) :-D idag ska jag kanske vara med Julia om inte hon skulle vara med *******. Men om vi ska vara med varandra så åker vi nog in till allum/stan och shoppar lite smått :) ha en bra dag <3

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards