manddis

Alla inlägg under juli 2012

Av amanda magnusson - 29 juli 2012 23:59

Nu tar jag en blogg paus i 2-4 dagar kanske , känner verkligen att jag behöver det nu eftersom det har hänt lite personliga saker och så. Hoppas att ni förstår.

Ni kan ju alltid skriva några frågor som jag svara på när jag kommer tillbaks igen.


       

     

Av amanda magnusson - 29 juli 2012 18:37

   Ups glömde att blogga idag , va så sjukt stressad och så , så aa ;)

Har varit hos min farfar och hjälpt till haha , sen va jag och små shoppa lite med. De va faktist ganska mycke rea, fast om man bara har 200 kr så blir det ju typ inget ialla fall.


Vet inte vad jag ska hitta på ikväll , tänkte kolla om nån har lust att gå på bio med mig ;)


vad jag köpte idag:


 

tröja på monki : 60kr


 

armband på cubus: 3o kr


 

ring på gina : 19kr


Av amanda magnusson - 28 juli 2012 21:20

  Nu har jag fråge stund här på min blogg , svara på alla om en vecka kanske ? Fråga exakt vad du vill om mig , min omgivnig eller varför inte kompisar ? . skriv flera frågor vet ja ;)

Av amanda magnusson - 28 juli 2012 20:51


Nu e jag hemma, har precis varit och ridit med shachar. Dock så spö regna det verkligen men de va kul endå. :) nu så sitter jag här i min goa onepiece och goar mig och kollar dom vanliga bloggarna, kissie dessi paow wigesthet och isabelles.

Av amanda magnusson - 28 juli 2012 15:45

Jag är med shachar och bakar kakor, vi är grymma! snart drar vi o rider. :)
Bloggar mer då puss o hej <3

Av amanda magnusson - 27 juli 2012 19:51

 Hatar verkligen bloggplatsen.se nya app , skrev ett ganska långt inlägg idag med bild och allt , och när man trycker på publicera inlägg så börjar den om från början på nått sätt, först så har man väntat på appen i typ ett halv år och väl när den kommer så suger den, skulle faktist byta blogg portal eller vad man säger , fast då måste man ju börja om från början '+ att alla inlägg försvinner. ;/


Har inte bloggat så mycket idag eller aa två inlägg med detta, men tycker att det är för lite. Ska ialla fall försöka skriva 3-4 , det ska jag väl klara av ?


Imon blir det att träffa shachar , dock så skulle det kanske regna imon faan. Aja men hoppas att det blir lite sol till och från ialla fall , man vill ju itne sitta inne på sommaren eller hur ? .:)


imon så blir det ett  lite gladare inlägg det lovar ja haha , e sjukt ireterad på appen just nu liksom :P


 



Av amanda magnusson - 27 juli 2012 14:04

Japp nu e jag ute i skogen och springer, älskar det specielt när man har fått spotify med. :D

Av amanda magnusson - 26 juli 2012 16:55

Gud va fint väder de ee , så tycker inte att de e så kul att sitta framför datan nu hehe. Har precis kommit hem från badet. Tyckte att vattnet var riktigt kallt vilkenbadkruka ja e haha :P


Tog lite kort och så på mig så här kommer dagens outfit, dock så såg ja att mitt förra inlägg också va om de men de få gå :)


Njut av vädret allihoppa puss <3


     

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards