manddis

Alla inlägg under juli 2012

Av amanda magnusson - 2 juli 2012 16:09

Just nu städar jag mit rum vilket är väldigt ovanligt , men det var grymt smutsigt och äckligt så ja va typ tvungen. Vendela tog världens finaste kort på mig när jag fick damp på damsugaren. hahah.

Vi ska nog inte göra så mycket idag bara kolla på film och kanske baka det kommer ju gå bra liksom (not)


ha det gött


 

Av amanda magnusson - 2 juli 2012 12:15

Va ju bara tvungen att visa denna tändaren som jag köpte i turkiet eller aa mamma betalade, grymt cool va den.Kan ju faktist ha den i smink väskan :)


    

Av amanda magnusson - 1 juli 2012 15:46

Aa rubiken säger ju sitt, har sjukt ont i magen eftersom ja tydligen har fått i mig gluten när vi vara utomlands, det har också kliat enormt mycket i håret och idag hittade ja en liten insekt i mitt hår och så klart va det löss. De va länge sen ja hade de haha, men ja tror att ja fick de när ja klippte mig nere i turkiet.just nu har jag nått i håret som ska ta bort löss och den ska vara i i en timme, trodde de va åtta timmar hehe men a kännde att det blev ett riktigt kul inlägg om löss (not) bloggar förmodligen senare puss

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards