manddis

Alla inlägg under december 2011

Av amanda magnusson - 25 december 2011 21:31

hade lite tid över att ladda över lite bilder här kommer dom:)

julklappar :D



                     



  mobilen var också en julklapp fick den i förskott bara :)

Av amanda magnusson - 25 december 2011 20:47

Tänkte skriva lite om vad jag har fått i present :)


spa saker- ansiktsmask , badsand , badkulor


pengar- 1600kr


kicks presentkort- 300kr


tre biobiljetter


smycken- ring , halsband , örhängen


kläder- två tröjor


mobil- LG optimus


smink- tre mascaror


hårolja- Orofluido


hår/kropp puder- orofluido


parfym- calvin klein


6 nummer av- vecko ruvyn



har säkert glömt något men det får duga hahha:)


Hoppas att alla har haft en skön julafton m.m

imon så kommer jag nog att blogga från mobilen för då är jag i stan hela dagen med jula :)

Det är mellandags rea :O <3  wihhoo

Av amanda magnusson - 24 december 2011 14:45

hej har precis öppnat några julklappar och i en fanst det en håroljan. Blev sjukt glad eftersom jag har viljat ha det ganska läng. (har ju ganska långt hår så det är ganska slitet). Märket till oljan heter Orofluido. I paketet som jag fick ingick hårolja och något puder för hår eller kropp. Har inte provat pudret men oljan har jag provat och den äger. Topparna blir lena och mjuka :D. Läger ut bilder på vad jag har fått senare (; (eller imon)




  


     lite liten bild men men :)

Av amanda magnusson - 24 december 2011 00:10

God jul allihopa hoppas att ni får en go och mysig julafton. Kommer kanske inte att blogga på två dagar , för vi ska fira julen hos mormor och sova över där , men kan ju alltid blogga från mobilen med. På måndag blir det stor shoping så då kommer det massa med bilder på vad jag har köpt och så . Sov gott <3

:)

Av amanda magnusson - 23 december 2011 12:21

nu när man inte kan lägga ut bilder så får man väl lägga ut något annat , hittade denna videon på fokis blogg och tyckte att den var ganska kul och oväntat slut hahah:)

vet inte om den passar som veckans sötis men .....





:/

Av amanda magnusson - 23 december 2011 12:05

kan tyvär inte ladda upp bilderna idag det är nått fel på sidan så att det inte går , funderar på att byta blogg men tror inte att jag orkar det. <3 Ska sticka iväg snart så hejdå :)



får damp denna sidan suger just nu :( , dom som har hand om denna sidan borde fixa det :@





Av amanda magnusson - 22 december 2011 23:58

Imon så kommer det lite bilder är verkligen skit trött nu , dagen har varit väldigt lång men rolig så orkar inte skriva så mycke mer nu så godnatt :-*

Av amanda magnusson - 22 december 2011 14:38

vakna för inte så länge sen haha :)

Idag så blir det nog att vara med julia :D . Min mamma e och köper ansiktsmaskar nu som vi ska ha.

Så vi kletar väl på oss det lite senare. ( kommer bilder på det lite senare)

Nu ska jag fixa mig lite innan jag drar till julia



puss på er



Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards