manddis

Alla inlägg under december 2011

Av amanda magnusson - 5 december 2011 18:33

idag så ha rdet ju varit skola. skit trök men aa , efter skolan gick jag hem till julia . JUlia och oliver försökte ta  hål i mitt öra men det gick ju sådär , fast sen när jag kom hem så tog jag ett örhänge och tryckte in i hålet och det gick så nu har man ett till hål då :)


puss och hej

:)

Av amanda magnusson - 4 december 2011 18:51

tyvär så bloggade jag inte igår :( , hoppas inte att det gör något, igår så va ja med julia hela dagen/kvällen/natten haha. Vi var i centrum och köpte godis och hände lite :) , sen så satt vi och kolla på en film den hete anather gay movie och den var grym rolig och bra se det.

 ( mycke naken scener haha) Annars så satt vi på datorn och va inne på skype , facebook , chattrollet  och black shot. (vill bara säga att jag äger på det spelet ) "hoostt"

Har tyvär inga bilder under natten eller så men ska se om julia kan skicka några fina blider på oss .

Nu ska man väl mest slappa framför tven kom ju ínte i säng fören 7 idag så aa e skit trött haha men kul hade vi

Nått bra på tven idag kanske??

puss och kram :)



Av amanda magnusson - 3 december 2011 14:47

Heej håller på att färga ögonbrynen nu . jag andvänder colorna eller vad det heter och den är ganska bra. Brukar ju måla ögonbrynen med men e lite trött på det så aa jag färga dom :) .


    

Av amanda magnusson - 2 december 2011 20:12

Idag var det fredag då :D vi hade ju 70-tals dag i skolan idag så då tog jag på mmig en grön tröja och lockade håret . Inte så mycket jämfört med andra som gick i det väldigt mycke haha:). I skolan så hade vi tipspromenad, gissalåten sak , och så åt vi tårta mums   . Efter sokalan så gick jag hem till julia , vi var mest på datorn och gick till centru, på kvällen. Nu ska jag sätta mig och kolla på idol vem tror ni kommer vidare till final moa , amanda eller robin? . Själv så vill jag att tjejerna ska gå vidare .


Ha en go fredag kväll <3

Av amanda magnusson - 1 december 2011 17:12

på inlägget innan här skrev jag nog fel det ska vara 1 december inte advänt det var dte i söndags (tror jag) haha :)

Av amanda magnusson - 1 december 2011 17:04

Idag var det första advänt då , hoppas att det snöar innan jul bara :) . Idag har jag varit i skolan , sen så åkte jag bussen hem , väl när jag var hemma så kom jag ihåg att jag skulle hämta brosan på dagis så då tog jag cykeln och cykla ner i spöregn haha:/ . Det ända posetiva med det var väl att man fick motion och så :D . Imon så är det 70-tals dag på skolan så får se vad man ska ha på sig. (kanske bara blir en färgglad tröja eller nåt, å lockigt hår :)


 HA en bra och mysig kväll nu allesammans pözz <3


   (hahah nu när man itne kan ta kort själv så får man gå in på google  )

Av amanda magnusson - 1 december 2011 17:00



Nu när det är första advänt så får man väl lägga upp en liten julig låta va? Här kommer den grymt bra   

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards