manddis

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2012

långt inlägg läs xD

Av amanda magnusson - 29 augusti 2012 17:30

ja e verkligen sugen på att blogga , har ju inte bloggat på några dar nu , de va ju en period som ja blogga ganska mycket typ 3-5 inlägg om dan eller så :)     


Idag har det ju varit skola som alla andra dagar har ingen lust att skriva om skola men det e typ det enda som händer nu på förmiddagarna eller aa enda fram till 4 hahaj  :P

Sen va de ju komfan idag med ( oj då får ju inte svära haha , då blir det armhävningar) Och de hände väl inte så jätte mycket där vi typ fikade och gick igenom lite olika saker.


Innan dess så satt ja och massa med andra folk från klassen och fixade med disco skyltar eller lappar eller vad man ska säga , för min klass och ja ska ju ha disco snart för 4-6 massa med små ungar alltså. Ne men det blir nog kul och tjäna lite pengar till skolkassan.Sen så ska ja passa grannen på lördag med så då tjänar jag pengar på det :)


Nu när jag inte har nån mobil så blir det till att rota fram lite gamla bilder och andvända , har faktsit ganska många haha , här e en bild som e tagen i början av våren för typ ett halv år sen om inte mer  :)

Trov vi va iväg med klassen på nått ställe i stan då på nån ö.



     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda magnusson - 11 november 2012 10:44

Lite random inlägg såhär nån månad efter ja har bloggat men aa... Vad jag ska göra idag: 1.idag ska jag åka in till stan med min vän vendela, antar att vi shoppa lite och kanske sätta oss nån stans och käka. 2. Mitt rum e så jäkla stökigt så...

Av amanda magnusson - 8 oktober 2012 20:33

Va så sugen på cupcakes så slängde ihop choklad cupcakes med frostning med lite smak av citron/apelsin. :)...

Av amanda magnusson - 3 oktober 2012 19:30

dör av skratt      

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards