manddis

Alla inlägg under februari 2012

Av amanda magnusson - 19 februari 2012 17:10

Av amanda magnusson - 19 februari 2012 17:03

Har entligen såppas långa naglar så att ja kan gör fransk manikyr.

Så idag så gjorde jag typ en vanlig manikyr med lite glitter i mitten :)

va tycks? <3



 

Av amanda magnusson - 17 februari 2012 18:35

Tänkte bara skriva vad jag har gjort idag då ;)( eller igår) igår så var ja med vendela hela dan vi gick till nova och hängde lite , sen sp gick vi hem till mig och såg på lite filmer till 3 på natten hihi ,sen gick vi och la oss och somna direkt. Nu har vi preis gjort smothi som smaka skit haha , men de va allt så hejdå <3

Av amanda magnusson - 16 februari 2012 13:23

Godmorgon på er lite sent kanske men men :)

Idag ska jag vara med vendela , vi drar nog till nova och är där lite , sen drar vi kanske hem till mig och ser på film eller nått . Så så ser dagen ut , imon ska vi nog åka skirdskor det kommer nog gå bra (not) .


Lite bilder på mig idag :)




     




Av amanda magnusson - 15 februari 2012 18:20

Tänkte visa vad jag shoppa hem igår haha !!



     

(Den sista är inte ny men när jag köpte den för ett tag sen så var den söndrig så har i´nte kunnat andvända den. Men nu så är den lagad :D ) väldigt söt tycker ja :)


Av amanda magnusson - 14 februari 2012 19:10

Idag så är det ju alla hjärtans dag. Så jag såg på bio med mamma hahah :)

Vi såg en gång i phuket eller nått hete den. Den var faktist väldigt bra , trodde inte det eftersom jag inte brukar gilla svenska filmer. Så den rekomederar jag verkligen. Efter filmen så åkte vi till ett glutenfritt bageri i stan och köpte lite goda saker. Sen så blev det lite små shopping vilket jag älskar. Köpte bara två saker så dom får ni se imon. Hoppas ni får en bra dag eller kväll hihi  :)




     (kunde tyvär itne göra dom större men ni får kolla nära haha)  





Av amanda magnusson - 13 februari 2012 12:43

    

:D

Av amanda magnusson - 12 februari 2012 18:55

Idag så var ju ja på spa , det var jätte skönt vi var typ där 6 timmar haha. Arkens spa hette stället och tycker att det är det bästa spaet jag har varit på hittils , tog dock inga bilder glömde hahah. Men hoppas inte att det gör nått ?? <3


Ha en bra kväll allihoppa <3



Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards