manddis

Alla inlägg under februari 2012

Av amanda magnusson - 11 februari 2012 18:22

Jag har nog berättat det i något tidigare inlägg , men imon ska jag på spa :) . Älskar spa det är så mysigt:)

Vi ska till ett spa i göteborg , det är väligt bra där , eller ja har inte varit där men har hört det. så tagga då :D


Imon kanske det inte bilr nått inlägg fören på kvällen , då jag har bilder från spaet och så.




 

     





...

Av amanda magnusson - 11 februari 2012 14:48

Har sjukt ont i magen så ida händer det nog ingenting :(

Men ikväll så är ju melodifestivalen , har inte kollat på det än , tycker att det är ganska tråkigt. Men idag så ska ju ulrik va med . omg han måste typ gå vidare haha. Han var till och med på första sidan i en tidning idag :)


Jag hejar på dej <3 kom igen nu



 




Av amanda magnusson - 10 februari 2012 17:18

NU är det lov (jippi) . Ska verkligen njuta av detta, har varit så grym i skolan så är skit trött . Ida så skulle jag nog vilja hitta på nått men är så trött så orkar inte. Ska väl typ färga ögonbrynen och fixa med naglarna och fredagsmys såklart.


lite snygga random bilder på mig och söta vendela <3


   


   

   

här sover man snark :)  



Av amanda magnusson - 9 februari 2012 19:29

Grymt bra låt inget mer att säga !!


Av amanda magnusson - 8 februari 2012 14:56

E hemma från skolan nu , ida va det kort onsda , de e grymt skönt men det känns samtidigt lite onördigt att gå upp 6 om man inte ska gå i skolan å länge:/ . För typ två veckor sen så åkte ja ju in med min katt till vetrienären eftersom hon verka konstig , så vi ska åka in idag igen för att dom hade hittat nått i hennes blod:(. Hoppas verkligen inte att de e nått farligt , skulle inte klara mig om hon dog <3 men nu ska ja tänka posetift* va?? . Nu ska ja sätta mej framför datorn och uggla. Ush ja måste göra iupen ida eller imon , tror ja gör den ny kommer nog glöma det annars hahaXD ha de gött everybody :)

Av amanda magnusson - 7 februari 2012 15:55

NU ska jag se Monsters inc, de var grymt länge sen jag såg den filmen måstet ha varit 5 eller nåt :O , hade för mig att den var bra så det är den nog , det ända jag kommer ihåg var massor av flygade dörrar ;)


Till filmen har jag chocklad puddig mums <3

hihi






 



                                                  
                               









Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards