manddis

Alla inlägg under februari 2012

Av amanda magnusson - 6 februari 2012 18:52

Idah har de verkligen inte hänt nånting. Bara skolor och läxor. Nu vet ni de hahhaha ;D men snart så ska jag sätta på tven och mysa lite , hoppas ni får en mysig kväll puss<3

Av amanda magnusson - 5 februari 2012 16:25

Ser på gladiatorerna nu eftersom ja missa den igår , ska bar slappa idag , senare ska ja måla mina naglar så kan ju lägga upp en bild på dom ;) fick precis veta att ja ska på spa på söndag jippi ;D

:)

Av amanda magnusson - 4 februari 2012 16:08

Har precis fyrat pappisen som fyller år , snart ska jag dra mig till julia och hitta på nått , slänger in en lite bild på mig :)



    

Av amanda magnusson - 3 februari 2012 20:06

en söt liten bild på vendela ja och klara från laben :) (snygga brillor va? haha)


 

Av amanda magnusson - 2 februari 2012 18:40

Vad tycks om mina naglar? .Målade med lite usa tema eller nått haha :)

Ushh hatar min händer på vintern dom blir helt torra :( , fast det blir väl allas så skit i , smörjer ju in dom varje da så :)


Tycker att det är väldigt kul att måla naglar, fast har inte så långa naglar så det blir inte så mycket att måla på hihi. Men den som spar han har hahahaha



 



Av amanda magnusson - 1 februari 2012 22:30

Lite sent inlägg , i know . Glömde totalt bort att blogga idag så det får bli som det blir ;) idag har jag slappat framför tven och passat grannen i två timmar . Han är typ 4 år gammal och jätte söt , får ju pengar för det så why not ;) ? Ush detbörja snöa idag igen är verkligen less på snön nu ;( hoppas sommaren kommer fort för då blir det spanien i 3 veckor förhoppnigs vis jippi ;D

Presentation

röstnig

Hur ofta är du inne på min blogg ?? :)
 varje dag :D
 Några gånger i veckan :)
 En gång i veckan
 Nån gång per månad
 Nästan aldrig ;(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

översättnig

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards